بازدید 115608
۷

اعتراف جنجالی بایدن به سرطان|واکنش فوری کاخ سفید

اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ابتلایش به سرطان پوست، کاخ سفید را به ارائه توضیحاتی در این خصوص ناچار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰ 21 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اظهارات جو بایدن درباره ابتلایش به سرطان موجب طرح این موضوع شده که آیا رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر گاف داده است یا اینکه به صورت رسمی ابتلایش به بیماری سرطان را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، جو بایدن در سخنانی در ایالت ماساچوست با اشاره به انتشار گازهای گلخانه ای در پالایشگاه های نفت در نزدیکی خانه دوران کودکی خود در شهر کلیمونت واقع در ایالت دلاور گفت: به همین دلیل من و بسیاری دیگر از افرادی که با آنها بزرگ شدم مبتلا به سرطان شدیم و مشخص می شود که چرا ایالت دلاور از بالاترین میانگین ابتلا به سرطان در آمریکا برخوردار است.

بیشتر بخوانید

این اظهارات جو بایدن کاخ سفید را به ارائه توضیحات واداشت. دفتر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که بایدن در سخنان خود به دوره درمان سرطان پوست که پیش از آغاز ریاست جمهوری او انجام شده بود، اشاره می کرد.

«کارین ژان پیر»، سخنگوی کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد روز چهارشنبه در جریان سفر به ماساچوست، تدابیر جدید فدرال درباره بحران آب و هوا را اعلام کند، هرچند از اعلام وضعیت اضطراری آب و هوایی خودداری خواهد کرد.

پس از آنکه «جو مانچین»، سناتور دموکرات هفته گذشته اعلام کرد که کنگره حمایت از مقررات مهم آب و هوایی نیست، قانونگذاران دموکرات و گروه‌های محیط زیست از کاخ سفید خواسته‌اند تا اقدامات فوری درباره تغییرات آب و هوایی انجام دهد.

بایدن در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود در مورد اقدامات سختگیرانه در مورد تغییرات آب و هوایی بسیار شعار می‌داد و در مذاکرات بین المللی آب و هوا متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ آلودگی آب و هوا را ۵۰ درصد کاهش دهد و تا سال ۲۰۳۵ به ۱۰۰ درصد برق پاک برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
خلاصه عمرهمه به سر میاد
به قول اخترچرخ ادب
هرکه باشی و به هرجا برسی آخرین منزل هستی این است
این یعنی دموکراسی حقیقی و واقعی.
,حالا سرطان هم نداشته باشه دیگه عمرش بیشتراز عمر یک سرطانی نیست اینها تازنده هستند میتونند کاری کنند همینکه زمان رفتن برسد ازخواب بیدار میشن پناه میبریم بخدا ازان لحظه که اعمال انسان را به او نشان میدهند وعذاب ظالم شروع میشه
تسلیت به همه غربگدایان وطنی. اربابتونم رفت. بس که برای پوتین آرزوی مرگ کردین برگشت سمت خودتون.
بیماری حالا از هر نوع که آدمی بگیرد بیماری مال آدمها است خدا تمام بیماران سرطانی را شفاء بدهد آمینی.
مردم آمریکا چه جور مردمی هستند که یک آدم حسابی برای آن کشور بزرگ ندارند که انتخاب کنند یا قمار باز بوده یا هم جنس باز یا دائم الخمر ویا معتاد آخه این چه جور انتخابی
واقعیت ها نشان می دهد هر کدام از رئیس جمهور های آمریکا چقدر مریض هستند.لا از هر زاویه ای که می خواهید تفسیر کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست